دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

روان شناسی مصرف کننده در دنیای رسانه‌های اجتماعی (1396)
نوع مدرک:متون چاپی
شماره بازیابی :HF5415/32 ‭/ر9 1396
عنوان :روان شناسی مصرف کننده در دنیای رسانه‌های اجتماعی
تکرار نام مولف :گردآوندگان [صحیح: ویراستاران] کلودیووی. دیموفت، کرتیس‌پی.هاوت‌وت، ریجارداف. یالچ ؛ مترجم کامبیز حیدرزاده، مرجان مهیمنی
ناشر:تهران : موسسه کتاب مهربان نشر
سال نشر :1396
فروست :... سری کتاب‌های مدیریت
صفحه شمار:471 ص
ویژگی :مصور٬ جدول، نمودار
شابک/شاپا978-6-00-407120-8
قیمت :300000 ریال
یادداشت عنوان و پدیدآورعنوان اصلی: Consumer psychology in a social media world
کتابنامه،واژه نامه و نمایهکتابنامه
شناسه افزوده :دیموفت ، کلودیو وی، ویراستار
Dimofte ، Claudiu V، ویراستار
هاوتوت ، کرتیس پی (1958 - م)
Haugtvedt ، Curtis P
یالچ ، ریچارد، ویراستار
Yalch ، Richard
حیدرزاده ، کامبیز (1354 -)، مترجم
مهیمنی ، مرجان (1362 -)، مترجم
موضوع‌ها :اصفا
مصرف‌کنندگان-- رفتار ؛ Consumer behavior ؛ رسانه‌های اجتماعی ؛ Social media ؛ بازاریابی-- جنبه‌های اجتماعی ؛ Marketing-- Social aspects ؛ بازاریابی اینترنتی ؛ Internet marketing
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1407
زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
0101001420HF5415/32 ‭/ر9 کتاب فارسیپژوهشکده مطالعات زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهباسناد معمولیموجود

کاربران آنلاین :660