دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030؛ فلسفه‌، تضادها و چالش‌ها (1399)
نوع مدرک:متون چاپی
شماره بازیابی :LC94 ‭/ص2و2 1400
عنوان :واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030؛ فلسفه‌، تضادها و چالش‌ها
تکرار نام مولف :سیدمجید صابری‌فتحی ...[و دیگران] ؛ ویراستار علمی سیدمجید صابری‌فتحی
ناشر:قم : پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
سال نشر :1399
ناشر دیگر :مشهد : دانشگاه فردوسی مشهد، پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی
صفحه شمار:دوازده، 283 ص
ویژگی :مصور، نمودار
شابک/شاپا978-6-00-298338-1
قیمت :440000 ریال
یادداشت عنوان و پدیدآورسیدمجید صابری‌فتحی، علیرضا رسولی، محمود سعیدی‌رضوانی، سیدمحسن اصغری‌نکاح
کتابنامه،واژه نامه و نمایهکتابنامه: ص. [273] - 283
شناسه افزوده :پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
صابری فتحی ، سید مجید (1348 -)
دانشگاه فردوسی مشهد . پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی
Ferdowsi University of Mashhad . Institute of Islamic Studies in the Humanities
موضوع‌ها :اصفا
سازمان ملل متحد. مجمع عمومی(2015). دگرگون ساختن جهان ما: دستور کار 2030 برای توسعه پایدار ؛ United Nations. General Assembly(2015). Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development ؛ توسعه پایدار ؛ Sustainable development ؛ توسعه پایدار-- ایران ؛ Sustainable development-- Iran ؛ آموزش و پرورش و دولت-- ایران ؛ Education and state-- Iran ؛ کودکان و امور جنسی-- ایران ؛ Children and Sex-- Iran
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=2252
زبان مدرک :فارسی

 درخواست رزرو

شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
0101002515LC94 ‭/ص2 و2 کتاب فارسیپژوهشکده مطالعات زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهباسناد معمولیموجود

کاربران آنلاین :668