صفحه اصلی
تازههای کتابخانه
حساب کاربری من
راهنما
ورود به سیستم
نام کاربری
کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030؛ فلسفه، تضادها و چالشها (1399)
نوع مدرک:
متون چاپی
شماره بازیابی :
LC94
/ص2و2 1400
عنوان :
واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030؛ فلسفه، تضادها و چالشها
تکرار نام مولف :
سیدمجید صابریفتحی ...[و دیگران] ؛ ویراستار علمی سیدمجید صابریفتحی
ناشر:
قم : پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
سال نشر :
1399
ناشر دیگر :
مشهد : دانشگاه فردوسی مشهد، پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی
صفحه شمار:
دوازده، 283 ص
ویژگی :
مصور، نمودار
شابک/شاپا
978-6-00-298338-1
قیمت :
440000 ریال
یادداشت عنوان و پدیدآور
سیدمجید صابریفتحی، علیرضا رسولی، محمود سعیدیرضوانی، سیدمحسن اصغرینکاح
کتابنامه،واژه نامه و نمایه
کتابنامه: ص. [273] - 283
شناسه افزوده :
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
صابری فتحی ، سید مجید (1348 -)
دانشگاه فردوسی مشهد . پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی
Ferdowsi University of Mashhad . Institute of Islamic Studies in the Humanities
موضوعها :
اصفا
سازمان ملل متحد. مجمع عمومی(2015). دگرگون ساختن جهان ما: دستور کار 2030 برای توسعه پایدار
؛
United Nations. General Assembly(2015). Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development
؛
توسعه پایدار
؛
Sustainable development
؛
توسعه پایدار-- ایران
؛
Sustainable development-- Iran
؛
آموزش و پرورش و دولت-- ایران
؛
Education and state-- Iran
؛
کودکان و امور جنسی-- ایران
؛
Children and Sex-- Iran
لینک ثابت رکورد:
../opac/index.php?lvl=record_display&id=2252
زبان مدرک :
فارسی
درخواست رزرو
فهرست موجودی مدرک
شماره ثبت
شماره بازیابی
نام عام مواد
محل نگهداری
بخش
وضعیت ثبت
وضعیت امانت
0101002515
LC94 /ص2 و2
کتاب فارسی
پژوهشکده مطالعات زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب
سایر
اسناد معمولی
موجود
کاربران آنلاین :668
درباره ما
نام کتابخانه در اوپک
جستجوی گوگل
نرم افزار کتابداری پاسارگاد
انتخاب زبان :
ارمنی
انگلیسی
عربی
فارسی
کردی