کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
روان شناسی مصرف کننده در دنیای رسانههای اجتماعی (1396) نوع مدرک:متون چاپیشماره بازیابی :HF5415/32 /ر9 1396عنوان :روان شناسی مصرف کننده در دنیای رسانههای اجتماعیتکرار نام مولف :گردآوندگان [صحیح: ویراستاران] کلودیووی. دیموفت، کرتیسپی.هاوتوت، ریجارداف. یالچ ؛ مترجم کامبیز حیدرزاده، مرجان مهیمنیناشر:تهران : موسسه کتاب مهربان نشرسال نشر :1396فروست :... سری کتابهای مدیریت صفحه شمار:471 صویژگی :مصور٬ جدول، نمودارشابک/شاپا978-6-00-407120-8قیمت :300000 ریالیادداشت عنوان و پدیدآورعنوان اصلی: Consumer psychology in a social media worldکتابنامه،واژه نامه و نمایهکتابنامهشناسه افزوده :دیموفت ، کلودیو وی، ویراستار Dimofte ، Claudiu V، ویراستار هاوتوت ، کرتیس پی (1958 - م) Haugtvedt ، Curtis P یالچ ، ریچارد، ویراستار Yalch ، Richard حیدرزاده ، کامبیز (1354 -)، مترجم مهیمنی ، مرجان (1362 -)، مترجمموضوعها :اصفامصرفکنندگان-- رفتار ؛ Consumer behavior ؛ رسانههای اجتماعی ؛ Social media ؛ بازاریابی-- جنبههای اجتماعی ؛ Marketing-- Social aspects ؛ بازاریابی اینترنتی ؛ Internet marketingلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1407زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت0101001420HF5415/32 /ر9 کتاب فارسیپژوهشکده مطالعات زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهبسایراسناد معمولیموجود