کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
جامعه مصرفی و شهر پسامدرن (1399) / کلارک ، دیوید بی (1964 - م)، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهکلارک ، دیوید بی (1964 - م)، نویسندهشماره بازیابی :HB801 /ک8ش9 1399عنوان :جامعه مصرفی و شهر پسامدرنتکرار نام مولف :دیوید کلارک ؛ مترجم حمید پورنگ به سفارش و زیر نظر اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران٬ معاونت امور اجتماعی و فرهنگیناشر:تهران : شرکت انتشارات علمی و فرهنگیسال نشر :1399صفحه شمار:472 صابعاد :.مس21×14شابک/شاپا978-6-00-121766-1قیمت :450000 ریالیادداشت عنوان و پدیدآورعنوان اصلی: The consumer society and the postmodern city, 2003یادداشتهای مربوط به ویراست و تاریخچه کتابشناسیچاپ سومکتابنامه،واژه نامه و نمایهکتابنامه: ص. [417]- 472شناسه افزوده :Clarke ، David B، نویسنده شرکت انتشارات علمی و فرهنگی پورنگ ، حمید (1354 -)، مترجم شهرداری تهران . اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگیموضوعها :اصفامصرف-- جنبههای اجتماعی ؛ Consumption (Economics)-- Social aspects ؛ مصرفکنندگان-- رفتار ؛ Consumer behavior ؛ سرمایهداری ؛ Capitalism ؛ زندگی شهری-- جنبههای اجتماعی ؛ City and town life-- Social aspectsلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1361زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت0101001371HB801 /ک8 ش9 کتاب فارسیپژوهشکده مطالعات زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهبسایراسناد معمولیموجود سنجش و اندازهگیری در علوم اجتماعی (چرا رویه کورس باید جایگزین روانسجی شود) (1398) / راسیتر ، جان آر، نویسنده نوع مدرک:متون چاپیسرشناسهراسیتر ، جان آر، نویسندهشماره بازیابی :H62 /ر9س9 1398عنوان :سنجش و اندازهگیری در علوم اجتماعی (چرا رویه کورس باید جایگزین روانسجی شود)تکرار نام مولف :تالیف جان روسیتر ؛ ترجمه مهرعلی همتینژاد، قاسم مهرابی ویراستاری گروه ویراستاری انتشارات روششناسانناشر:تهران : روششناسانسال نشر :1398ناشر دیگر :انتشارات جامعهشناسانصفحه شمار:352 صویژگی :جدولابعاد :5/14 × 5/21 سمشابک/شاپا978-6-226-43906-0قیمت :610000 ریالیادداشت عنوان و پدیدآورعنوان اصلی:Measurement for the social sciences : the C-OAR-SE method and why it must replace psychometrics, c2011کتابنامه،واژه نامه و نمایهکتابنامه: ص. [317] - 352عنوان دیگرچرا رویه کورس باید جایگزین روانسجی شودشناسه افزوده :Rossiter ، John R، نویسنده همتینژاد ، مهرعلی (1339 -)، مترجم مهرابی ، قاسم (1360 -)، مترجمموضوعها :اصفاعلوم اجتماعی-- تحقیق ؛ Social sciences-- Research ؛ علوم اجتماعی-- روشهای آماری ؛ Social sciences-- Statistical methods ؛ بازاریابی-- تحقیق ؛ Marketing research-- Methodology ؛ روانسنجی ؛ Psychometrics ؛ مصرفکنندگان-- رفتار ؛ Consumer behavior-- Researchلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1858زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت0101001873H62 /ر9 س9 کتاب فارسیپژوهشکده مطالعات زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهبسایراسناد معمولیموجود روان شناسی مصرف کننده در دنیای رسانههای اجتماعی (1396) نوع مدرک:متون چاپیشماره بازیابی :HF5415/32 /ر9 1396عنوان :روان شناسی مصرف کننده در دنیای رسانههای اجتماعیتکرار نام مولف :گردآوندگان [صحیح: ویراستاران] کلودیووی. دیموفت، کرتیسپی.هاوتوت، ریجارداف. یالچ ؛ مترجم کامبیز حیدرزاده، مرجان مهیمنیناشر:تهران : موسسه کتاب مهربان نشرسال نشر :1396فروست :... سری کتابهای مدیریت صفحه شمار:471 صویژگی :مصور٬ جدول، نمودارشابک/شاپا978-6-00-407120-8قیمت :300000 ریالیادداشت عنوان و پدیدآورعنوان اصلی: Consumer psychology in a social media worldکتابنامه،واژه نامه و نمایهکتابنامهشناسه افزوده :دیموفت ، کلودیو وی، ویراستار Dimofte ، Claudiu V، ویراستار هاوتوت ، کرتیس پی (1958 - م) Haugtvedt ، Curtis P یالچ ، ریچارد، ویراستار Yalch ، Richard حیدرزاده ، کامبیز (1354 -)، مترجم مهیمنی ، مرجان (1362 -)، مترجمموضوعها :اصفامصرفکنندگان-- رفتار ؛ Consumer behavior ؛ رسانههای اجتماعی ؛ Social media ؛ بازاریابی-- جنبههای اجتماعی ؛ Marketing-- Social aspects ؛ بازاریابی اینترنتی ؛ Internet marketingلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=1407زبان مدرک :فارسی زبان اصلی : English درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت0101001420HF5415/32 /ر9 کتاب فارسیپژوهشکده مطالعات زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهبسایراسناد معمولیموجود