نوع مدرک: | متون چاپی |
شماره بازیابی : | LC94 /ص2و2 1400 |
عنوان : | واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030؛ فلسفه، تضادها و چالشها |
تکرار نام مولف : | سیدمجید صابریفتحی ...[و دیگران] ؛ ویراستار علمی سیدمجید صابریفتحی |
ناشر: | قم : پژوهشگاه حوزه و دانشگاه |
سال نشر : | 1399 |
ناشر دیگر : | مشهد : دانشگاه فردوسی مشهد، پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی |
صفحه شمار: | دوازده، 283 ص |
ویژگی : | مصور، نمودار |
شابک/شاپا | 978-6-00-298338-1 |
قیمت : | 440000 ریال |
یادداشت عنوان و پدیدآور | سیدمجید صابریفتحی، علیرضا رسولی، محمود سعیدیرضوانی، سیدمحسن اصغرینکاح |
کتابنامه،واژه نامه و نمایه | کتابنامه: ص. [273] - 283 |
شناسه افزوده : | پژوهشگاه حوزه و دانشگاه صابری فتحی ، سید مجید (1348 -) دانشگاه فردوسی مشهد . پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی Ferdowsi University of Mashhad . Institute of Islamic Studies in the Humanities |
موضوعها : | اصفا سازمان ملل متحد. مجمع عمومی(2015). دگرگون ساختن جهان ما: دستور کار 2030 برای توسعه پایدار ؛ United Nations. General Assembly(2015). Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development ؛ توسعه پایدار ؛ Sustainable development ؛ توسعه پایدار-- ایران ؛ Sustainable development-- Iran ؛ آموزش و پرورش و دولت-- ایران ؛ Education and state-- Iran ؛ کودکان و امور جنسی-- ایران ؛ Children and Sex-- Iran
|
لینک ثابت رکورد: | ../opac/index.php?lvl=record_display&id=2252 |
زبان مدرک : | فارسی |