کلمه عبورتان را فراموش کردهاید؟
درخواست عضویت
واقع در: مشهد
واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030؛ فلسفه، تضادها و چالشها (1399) نوع مدرک:متون چاپیشماره بازیابی :LC94 /ص2و2 1400عنوان :واقعیت آموزش در سند «توسعه پایدار» 2030؛ فلسفه، تضادها و چالشهاتکرار نام مولف :سیدمجید صابریفتحی ...[و دیگران] ؛ ویراستار علمی سیدمجید صابریفتحیناشر:قم : پژوهشگاه حوزه و دانشگاهسال نشر :1399ناشر دیگر :مشهد : دانشگاه فردوسی مشهد، پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانیصفحه شمار:دوازده، 283 صویژگی :مصور، نمودارشابک/شاپا978-6-00-298338-1قیمت :440000 ریالیادداشت عنوان و پدیدآورسیدمجید صابریفتحی، علیرضا رسولی، محمود سعیدیرضوانی، سیدمحسن اصغرینکاحکتابنامه،واژه نامه و نمایهکتابنامه: ص. [273] - 283شناسه افزوده :پژوهشگاه حوزه و دانشگاه صابری فتحی ، سید مجید (1348 -) دانشگاه فردوسی مشهد . پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی Ferdowsi University of Mashhad . Institute of Islamic Studies in the Humanitiesموضوعها :اصفاسازمان ملل متحد. مجمع عمومی(2015). دگرگون ساختن جهان ما: دستور کار 2030 برای توسعه پایدار ؛ United Nations. General Assembly(2015). Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development ؛ توسعه پایدار ؛ Sustainable development ؛ توسعه پایدار-- ایران ؛ Sustainable development-- Iran ؛ آموزش و پرورش و دولت-- ایران ؛ Education and state-- Iran ؛ کودکان و امور جنسی-- ایران ؛ Children and Sex-- Iranلینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=2252زبان مدرک :فارسی درخواست رزرو فهرست موجودی مدرک شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریبخشوضعیت ثبتوضعیت امانت0101002515LC94 /ص2 و2 کتاب فارسیپژوهشکده مطالعات زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهبسایراسناد معمولیموجود